piatok 22. októbra 2010

About me

Heh
Tak, tu ma máte.
Okrem toho, že "prekvapujúco" učím informatiku na strednej škole, z dlhej chvíle si zvyknem odbehnúť do Košíc, aby som nezabudol, aké to je, byť na druhej strane barikády.
Okrem akvaristiky, ktorá je mojou dlhoročnou záľubou si asi kúpim terárium, lebo sa mi celkom zapáčila práca s korytnačkami.
Inak celkom rád behám so skautmi po lesoch a beriem so sebou manželku a 5-ročnú dcérku...
Tak snáď to aj s pomocou ľudí, ktorých som tu spoznal zvládnem a nakoniec mi ostane...

dobrý pocit...



HOUGH

3 komentáre:

  1. aj mne sa celkom zapáčila ta potvora.. len čo keď ja neviem ako na to terárium.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kolega predpokladam ma na mysli korytnacku, ktora beha v Imagine a nie v terariu, alebo sa nemylim :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prajem ešte veľa pekných korytnačiek do Vášho digitálneho akvária a Ďalšie Vysedávanie Učiteľov Informatiky pri blogoch

    OdpovedaťOdstrániť